{Alter ego} mosaic

Com ja vaig comentar fa uns mesos, una de les presentacions de fotografies que m’agrada és el MOSAIC. Ahir per la tarda vaig tenir l’oportunitat de fer-li una sessió de fotos a la meva germana (yupi! es va deixar fotografiar sense rondinar!). Ens ho vam passar genial. Us deixo el mosaic amb l’alter ego de l’Anna.

Como ya dije hace unos meses, una de las presentaciones de fotos que más me gusta es el MOSAICO. Ayer por la tarde tuve la oportunidad de hacerle una sesión de fotos a mi hermana (¡yupi! se dejó fotografiar sin rechistar). Nos lo pasamos genial. Os dejo con el mosaico del alter ego de Anna.

{Anna}

One thought on “{Alter ego} mosaic

  1. Si art te la fotografa….. la model…… sense paraules. Perfecte ;-) ja saps….. jo de gran vull ser com tu. mmuacss

Deixa un comentari

