Photowalk? Phototalk!

Aquest dissabte passat es va organitzar un Photwalk per Barcelona i vaig tenir l’oportunitat de conèixer a unes persones genials i fantàstiques! D’algunes d’elles no en sabia res, d’altres en coneixia les inquietuds, les penes i alegries i les meravelloses fotografies. Aquella nit havia dormit poc, i em vaig llevar nerviosa com ho estan els més menuts per anar el primer dia d’escola. Què es fa en un photowalk? A què fas fotos? A tot? A res? De vegades em fa una mica de vergonya treure la càmera al mig del carrer i fer una foto. Necessito inspiració, silenci.
I quan vaig arribar al lloc on havíem quedat i vaig poder abraçar a algunes de les companyes de Lío de Fotos, vaig saber que no faria cap foto però que seria un matí genial! I bé, vaig fer tres fotos: una borrosa, una de la Yadira i una altra de la Gaby. Aquell dia no vaig fer photowalk, vaig fer phototalk!

El sábado pasado se organizó un photowalk en Barcelona y tuve la oportunidad de conocer a unas personas geniales y fantásticas! De algunas de ellas no sabía nada, de otras concía sus inquietudes, sus penas y alegrías y sus maravillosas fotos. Esa noche dormí poco y me levanté nerviosa como cuando los peques van al colegio por primera vez. ¿Qué se hacía en un photowalk? ¿A qué se le hacían fotos? ¿A todo? ¿A nada? A veces me da un poco de vergüenza sacar la camara en medio de la calle y tirar una foto. Necesito inspiración, silencio.
Y cuando llegué al lugar donde habíamos quedado y pude abrazar a algunas de las compañeras de Lío de Fotos, supe que no haría ninguna foto pero que sería una mañana genial! Y bien, hice tres fotos: una que salío borrosa, una de Yadira y otra de Gaby. Ese día no hice un photowalk: ¡hice un phototalk!

Yadira
Yadira
Gaby
Gaby
Anuncis

4 thoughts on “Photowalk? Phototalk!

  1. jajaja I el bé que ho vam passar qué???? Va ser emocionant !!! Em va agradar moltíssim donar-te una abraçada. Besets graaaaaans des de Benicarló!!! MUACKS!

Deixa un comentari

