LVM – Històries al meu llit

Ja tornem a començar l’any a La Vuelta al mundo! El tema d’aquest mes és molt original: històries al meu llit. El meu llit, els meus llençols i les mantes estan plenes de moments amb la Brownie. Els que teniu gat, sabeu de què parlo, oi? Quan arriba el fred es posa a dormir entre nosaltres; quan fem el llit, juga entre els llençols i l’edredó; si movem els peus sota la manta, salta a sobre i “els caça”. Us deixo amb la meva història fotografiada.

Volvemos a empezar el año en La Vuelta al mundo! El tema de este mes es muy original: historias en mi cama. Mi cama, mis sábanas y mis mantas están llenas de momentos con Brownie. Los que tenéis gato, ¿sabéis de que hablo verdad? Cuando llega el frío se pone a dormir entre los dos; cuando hacemos la cama, juega entre las sábanas y el edredón; si movemos los pies por debajo la manta, salta y “los caza”. Os dejo con mi historia fotografiada.

{qui hi ha al meu llit}

Posted in LVM

Deixa un comentari

