{She}

Teniu germans? Sou el gran, el del mig o el petit?

Com sabeu els que em llegiu, tinc una germana petita: l’Anna. L’heu vista en les fotos del calendari que fem cada any, i si em seguiu al projecte Biphotographers, l’heu trobat com a model en moltes fotos meves.

Aquest vol ser un post d’homenatge, no pas perquè ja no hi sigui, eh!, sino perquè són moltes les coses que li vull agrair. Alguns “gràcies!” són com a fotògrafa, doncs sense la seva paciència, ganes, expressivitat i voluntat, moltes de les fotos que tinc al cap no les podria fer. T’he de dir, Anna, que encara en queden moltes que em ronden pel cap!

D’altres són “gràcies” com a germana gran. La història de l’Anna de vegades ha tingut entrebancs i sotracs i d’altres ha estat fàcil i planera. I en totes les situacions, ha sabut sortir-se’n amb gràcia, valentia, creativitat i optimisme. Gràcies, doncs, per ensenyar-me que me’n puc sortir de qualsevol cosa; només cal que m’ho proposi.

Si la coneixeu, sabeu que està feta una artista de dalt a baix i que sempre té un somriure als llavis. Amb ella he passat tardes senceres jugant i fent volar la imaginació, xerrant de les nostres coses i fent equip “contra els pares” quan no volíem fer alguna cosa.

Ella sap totes aquestes coses i més! tot i així, aprofitant aquesta foto que li vaig fer l’altre dia, volia explicar-vos-ho. L’Anna és sensibilitat, simpatia, tendresa, creativitat; artista, germana petita (i com a tal, un pèl empipadora de la seva germana gran). Té geni (de ben menuda, ja en tenia) i alhora, és dolça com la mel. I malgrat sé que quan jo era adolescent em feia enfadar i em provocava, frisava per voler estar al meu costat i compartir-ho tot.

Potser ella no ho recorda, però un dia per Carnaval es va vestir amb roba meva i em va dir que anava disfressada de mi. Gràcies per aquest sentiment que tenim els germans grans quan veiem com ens mireu, amb admiració, els més petits!

Us deixo amb aquesta esquena, que tants records conté i que tant m’agrada!

* * *

¿Tenéis hermanos? ¿Sois el grande, el del medio o el pequeño?

Como sabéis los que me leéis, tengo una hermana pequeña: Anna. La habéis visto en las fotos del calendario que hacemos cada año, y si me seguís en el proyecto Biphotographers, la habréis encontrado como modelo en muchas fotos mías.

Este post quiere ser un homenaje, no porque no esté ya!, sinó porqué son muchas las cosas que le quiero agradecer. Algunos “¡gracias!” son como fotógrafa, puesto que sin su paciencia, ganas, expresividad y voluntad, muchas de las fotos que tengo en la cabeza no las hubiera podido hacer. Tengo que decirte, Anna, ¡que aún me quedan muchas rondándome la cabeza!

Otros “gracias” son como hermana mayor. La historia de Anna ha tenido obstáculos y baches y a veces ha sido fácil y llana. Y en todas las situaciones, ha sabido salirse con gracia, valentía, creatividad y optimismo. Gracias, pues, por enseñarme que puedo salir de cualquier cosa; sólo hace falta que me lo proponga.

Si la conocéis, sabéis que está hecha una artista de cabo a rabo y que siempre tiene una sonrisa en los labios. Con ella he pasado tardes enteras jugando y haciendo volar la imaginación, hablando de nuestras cosas y haciendo equipo “contra nuestros padres” cuando no queríamos hacer alguna cosa.

Ella sabe todas estas cosas, ¡y más!, aun así, aprovechando esta foto que le hice el otro día, quería contároslo. Anna es sensibilidad, simpatía, ternura, creatividad; artista, hermana pequeña (y como tal, molestaba un poco a su hermana mayor). Tiene genio (de pequeña ya lo tenía) y a la vez, es dulce como la miel. Y aunque sé que cuando yo era adolescente me hacía enfadar y me provocaba, quería estar a mi lado y compartirlo todo.

Puede que ella no se acuerde, pero un día para Carnaval se vistió con mi ropa y me dijo que iba disfrazada de mí. Gracias por este sentimiento que tenemos los hermanos mayores cuando nos miráis, con admiración, los más pequeños.

Os dejo con su espalda, ¡que tantos recuerdos contiene y que tanto me gusta!

{she}

Anuncis

Deixa un comentari

